צרו קשר

    ּ

    סגירת מרפסת שמש

    גרים בבניין דירות וזקוקים לחדר נוסף? סגירת מרפסת שמש היא מונח שישראלים רבים מכירים: בין אם אתם מעוניינים בחדר עבודה, או שמא חשוב לכם לנטרל את הרעשים המגיעים מהרחוב – סגירת המרפסת תסייע לכם ולאיכות החיים שלכם. מתלבטים עם אילו חומרי גלם לסגור את המרפסת? חברת צל דיזיין תשמח לסייע לכם בהתלבטות זו.

     

    סגירת מרפסת שמש: מידע חשוב

    בין אם מדובר בדירות בבניין או בבתים פרטיים, במרבית הבתים ישנן מרפסות. עם זאת, מדובר בשטח לא מנוצל. במקום להפוך אותה למחסן, סגירת מרפסת השמש תאפשר לכם להרחיב את שטח הדירה. בטרם תסגרו את המרפסת, עליכם להחליט לאיזו מטרה ישמש החלל החדש:

    • הרחבת חדר: המרפסת צמודה לסלון? מעוניינים להרחיב את המטבח כדי לבשל לאורחים? בדירות רבות, ובמיוחד אלו הסובלות ממצוקת שטח, מתבצעת סגירת מרפסת השמש לצורך הרחבת אחד החדרים.
    • חדר ילדים: משפחות צעירות, בשנותיהן הראשונות כתא משפחתי, גרות בדירות קטנות למדי. במקביל לכך, הן נאלצות להתמודד עם הבלגן שמגיע עם שעת המשחק של הילדים. סגירת המרפסת, בהתאם, תאפשר פינה נעימה ומוצלת לשעות המשחק.

    במקביל לכל זאת, ובבואכם לסגור את המרפסת, חשוב לבצע זאת באמצעות חומרי גלם איכותיים. עבור רבים מאתנו, בטון הינו ברירת מחדל כאשר אנו מעוניינים לשפץ את הבית או לסגור את אחד השטחים בדירתנו. עם זאת, פאנל האלומיניום הוא חומר גלם איכותי לא פחות מהבטון ואף זול בהרבה. אכן, בלוק איטונג נחשב לבלוק בעל כושר בידוד מוצלח. עם זאת, פאנל האלומיניום מחזיק ביתרונות רבם הכוללים, בין השאר, יכולת בידוד גבוהה; יכולת שהיא פי 2.5 טובה יותר מבלוק האיטונג.

     

    להגדיל את שטח הדירה

    מארחים בני משפחה לעיתים קרובות? זקוקים לחדר עבודה כדי להתרכז בלימודים? סגירת המרפסת עם פאנל אלומיניום תענה על הצרכים שלכם. לצורך התקנה זו, חברת צל דיזיין תשמח לסייע לכם בתהליך זה.

    סגירת מרפסת שמש

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ